17.07.2021

Український фудтех-стартап оптимізував внутрішні процеси і розширив мережу магазинів. Компанія також використала сучасні системи автоматизації та покращила стратегію розташування товарів. Магазини Cooker стали розумнішими і тепер працюють як логістичні центри.
Співробітники можуть максимально швидко комплектувати продуктовий кошик для кожного клієнта. Продукти на полицях розкладають згідно з замовленнями: ті, які зазвичай замовляють разом - знаходяться поруч. Усе це дозволило скоротити час доставки продуктів з 30 до 15 хвилин. За більш досконалої внутрішньої організації дотримуються і всі умови зберігання.
«Швидкість в сьогоднішньому «цифровому світі» на вагу золота, і боротьба за кожну хвилину, яку витрачають на збір замовлення і на шлях кур'єра надзвичайно гостра, - каже Віталій Яницький, директор з розвитку Cooker. - Тому ми збільшуємо щільність присутності у місті і сьогодні доставляємо продукти до дверей вже за 15 хвилин. Більш швидка доставка була б можливою тільки продуктопроводом, який провели з хмарного магазину прямо на кухню»
За словами Яницького, на хвилі високого попиту сегмент e-grocery змінюється настільки сильно і часто, що складно уявити, які можливості його чекають в майбутньому.
Сервіс Cooker запустився в Києві в 2020 році і стабільно виконував замовлення за 30 хвилин. За ці роки компанія вже стала «своєю» для киян. З липня вона ще й перша швидкісна. Тепер їжа «на відстані кліка» у клієнтів магазина з'являється на кухні вже через 15 хвилин. Але компанію цінують не тільки за швидкість, але і за надійність, коли що замовив – те і отримав в товарному вигляді.
Є питання або бізнес-пропозиція?
Напишіть нам